«Сенсорний розвиток. Входимо, пізнаємо світ»

Наприкінці березня в ДНЗ № 2 пройшов семінар  для  вихователів «Сенсорний розвиток. Входимо, пізнаємо світ». Учасники  семінару мали змогу підвищити теоретичні  знання, обмінятись практичним досвідом організації та проведення занять з формування сенсорних уявлень і моторних навичок дітей у групах раннього та молодшого дошкільного віку ДНЗ.

У теоретичній частині семінару  вихователі обговорили спрямованість освітньої лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»  за програмою «Дитина» , обмінялися досвідом.

У практичній частині вихователі відвідали заняття в ясельній і молодших групах. На занятті з сенсорики за  темою «Весняна подорож» в групі раннього віку вихователь Полтаракова І.В. використовувала різноманітні ігри і вправи  сенсорного обстеження предметів: зором, дотиком, за словесною інструкцією;  навчала дітей зіставляти предмети за розміром, кольором, при цьому, закріплювала отримані знання  через прийоми: повторення за вихователем, маніпуляції з предметами;  також познайомила дітей  з нетрадиційною технікою малювання з допомогою манної крупи. Даний вид малювання зачаровує своєю простотою виконання і своєю унікальністю, але найголовніше те, що заняття з подібними матеріалами корисні для малюків – вони розвивають дитячу моторику і фантазію.

Вихователі дошкільних груп на заняттях з формування елементарних математичних уявлень дітей використовують завдання, спрямовані на активізацію пізнавальної активності.  Вихователь молодшої групи Кисіль А.С. майстерно провела заняття з урахуванням індивідуальних особливостей дітей та уявною мандрівкою «Весняна подорож» і задіянням різних аналізаторів, зміною діяльності дітей формуванню асоціативного мислення.  добірки ігор і вправ для забезпечення активності дітей на занятті, правильному використанню у мові математичних термінів що є зразком для наслідування дітьми; прослідковується самостійність дітей та впевненість у власних судженнях.  Вихователь Мацюта К.В. провела заняття через ігровий сюжет «В гості до зайчика». Вона значну увагу приділила обстеженню  геометричних фігур, закріпила поняття «один-багато» , «широкий-вузький», «довгий-короткий», «високий-низький», тим самим забезпечила 100% запам’ятовування дітьми матеріалу .

Учасники методичного заходу схвально відгукувалися про використані форми роботи, активно висловлювали свої пропозиції щодо наступних зустрічей.

Л.Бенько

вихователь-методист

ДНЗ № 2, м.Снігурівка

Поширити в соціальних мережах: