Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян за 2018 рік

До виконкому Снігурівської міської ради на протязі 2018 року надійшло та було розглянуто звернення від громадян в т.ч.:

–    618 письмових звернень,

– 5 на особистому прийомі,

– 234 через органи влади,

– 1 від інших органів, установ, організацій.

У порівнянні з 2017 роком кількість звернень збільшилась на 173 звернення.

Всього у зверненнях було порушено 624 питання.

Протягом звітного періоду в 2018 році надійшло звернень:

– соціального захисту – 358, у 2017 році -207;

– комунального  та дорожнього господарства,  благоустрою    – 163, у 2017 році -185;

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку –17, у 2017 році – 33;

– транспорту і зв’язку – 24, у 2017 році – 6;

– житлові – 13, у 2017 році  – 11;

– сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей – 9 , у 2017 році -7;

– праці – 2, у 2017 році -4;

– земельні відносини -8 ; у 2017 році – 3

– інші питання – 30, у 2017 році -17.

Неодноразових звернень надійшло –78,  депутатських звернень –15,

запитів на публічну інформацію – 49.

З райдержадміністрації та облдержадміністрації  у 2018 році надійшло – 184 звернення.

Колективних звернень    надійшло 25.

У більшості звернень громадяни порушують питання матеріальної допомоги ,питання житлово-комунального господарства, ремонт покрівель, будинків,освітлення вулиць, водопостачання, кронування дерев,а також спил аварійних та сухих дерев.

На звернення мешканців  проводилися роботи :

  • з обслуговування, ремонту та відновлення вуличного освітлення  вул. Шполянська, В.Чорновола, Маяковського, Інгулецької, Набережної, Новонабережної, Шевченка, Лесі Українки та Гетьмана Сагайдачного.
  • завозився пісок на дитячі майданчики,  проводився поточний ремонт та фарбування дитячих     майданчиків;
  • проводилось косіння трави та полив квітів.
  • проведений поточний ремонт та фарбування автобусних зупинок ;
  • проведено поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Центральна, вул. Дмитра Дорошенка, Інгулецька, Веселкова, Чкалова, Чайковського, імені генерала Плієва І.О., Калинова, Грушевського .
  • проводилися роботи з ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ на вул Жовтнева та вул. ім. лікаря Горбурова, вул. Чайковського.
  • Залишається на контролі ремонт дорожнього покриття вул І. Лауди.

Особлива увага  приділялася вирішенню проблем, з якими  звертаються ветерани війни та праці, учасники АТО, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Так в 2018 виділено:

  • матеріальна допомога на поховання 5000,00 грн. (10 чол.);
  • матеріальна допомога на лікування гостропотребуючим особам – 34100,00 грн. (70 чол.);
  • матеріальна допомога на лікування онкохворим особам – 240000,00 грн. (48 чол.);
  • матеріальна допомога  незахищеним верствам населення –2700,00 грн. (6 чол.);
  • матеріальна допомога ветеранам Другої світової війни – 21000,00 грн. (6 чол.);
  • матеріальна допомога учасникам бойових дій – 78000,00 (78 чол.);
  • учасникам ліквідації аварії на ЧАЕС – 11500, 00 грн. (23 чол.).
Категорія   заявників Січень – грудень

2018 року

    Порівняння

(+-)

Січень – грудень

2017 року

1 Учасники  війни  

 

 

2 Учасники бойових дій  

69

 

+ 51

 

18

3 Інваліди війни             2        – 6                 8
4 Сім’я загиблих померлих на фронті.  

1

 

– 5

 

 

6

5 Багатодітні сім’ї 2          – 1                3
6 Одинокі матері         –                –
7 Ветерани праці         –                –
8 Пенсіонери 128        +68               60
9 Особи, які постраждали від аварії наЧАЕС  

18

 

+18

 

10 Інваліди 84         +20              64
11 Підприємці 2         -2                4
12 Інші 317       +18               299
Всього: 623      +161              462

За звітний період вирішено питань по 279 зверненням, надано роз’яснень 344,  65 звернень розглянуто з виїздом на місце за участю заявників.

 Графіки  проведення особистого прийому громадян, міським головою, заступниками міського голови та секретарем міської ради затверджені розпорядженням міського голови  №.224  від  06.06.18 р. та розміщені на сайті міської ради.

Поширити в соціальних мережах: