Листопад 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Жов    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

PostHeaderIcon

Проблема ефективного оздоровлення і фізичного розвитку малят постає дедалі гостріше. Попри всі досягнення медицини, все більше дошкільнят мають патологічну поставу, порушення опорно-рухового апарату, ослаблений імунітет, страждають на різноманітні хронічні захворювання.

Причиною цього є нинішня екологічна ситуація, нездорове харчування та ритм сучасного життя. Тому не просто актуальним, а неодмінним являється використання у педагогічному процесі здоров’язбережувальних технологій, створення не лише розвивального, а й профілактично-лікувального середовища у дитячому садку.

Досвідом з розв’язання цього завдання поділилися педагоги  ДНЗ №2, під час семінару-практикуму для вихователів  на тему «Здоров’язберігаючі технології у роботі з дітьми дошкільного віку», який відбувся у березні 2017 року.

Під час семінару методист Бенько Л.В. розкрила суть здоров’язбережувальних технологій та показала презентацію здоров’язбережувальних технологій (психогімнастика, гімнастика пробудження, пальчиковий масаж, самомасаж, звукотерапія, ігрова терапія, сміхотерапія). Вихователь Кисіль А.С. провела майстер клас «Навчаємось оздоровчих технологій», під час якого ознайомила більш детально присутніх з напрацюваннями з даного питання.

Про «цілющі» властивості казки,  учасники семінару мали змогу побачити під час проведення заняття «Сильними зростаємо, казки полюбляємо» вихованцями молодшої групи групи (вихователь Кобченко Оксана Анатоліївна).

Щодня дошкільник має активно рухатися для повноцінного розвитку його тіла, інтелекту й руху. Про те, які здоров’язбережувальні технології використовуються в середній групі ДНЗ присутні побачили, переглянувши заняття з елементами ігрового стрейтчінгу у середній групі (вихователь Шпак Марина Миколаївна).

Одним із методів, за допомогою якого можна навчити дітей взаємодіяти з однолітками, є метод пісочної терапії й мудри. Вони дають змогу задовольнити базові потреби дитини і зняти напруження, отримати певний досвід взаємодії з іншими, у чомусь несхожими дітьми, та прийняти одне одного, мудри позитивно впливають на розвиток мислення, мовлення,а також дрібної моторики рук, що і продемонструвала під час заняття в середній групі Бруєва Олена Миколаївна.

Про важливість таких оздоровчих напрямків, як аромотерапія і фітотерапія показала в своєму грі-занятті «У лабораторії здоров’я» Кисіль Анжела Семенівна. Застосування засобів аромотерапії і фітотерапії в кімнаті дозволяє підтримувати гарний настрій у дітей, а також допомагає вилікувати простудні захворювання і порушення сну.

Велике задоволення дарують малечі ігри з м’ячем, які сприяють розвитку в дітей уміння орієнтуватися в просторі, координації рухів, а також за допомогою м’ячів діти роблять масаж і вивчають сенсорні еталони, що і продемонструвала у своєму занятті з самими маленькими дітьми «Ігри з м’ячем для сенсомоторного розвитку дітей раннього віку» вихователь Полтаракова Інна Василівна.

Підводячи пісумки, завідуюча ДНЗ Галагуз О.С. наголосила, що організація фізкультурної роботи в дитсадку вимагає особливої уваги. Використання здоров’язбережувальних технологій є актуальним. Але вибір практиками тієї чи іншої технології має залежати передусім від потреб дітей, обізнаності у проблемі та професійної майстерності педагогічних і медичних працівників.                                                                                      Л.Бенько, вихователь-методист 2 5 4 6ДНЗ № 2 м.Снігурівка

 

 

Коментування вимкнено.

© Garant Service

Яндекс.Метрика