Грудень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лис    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

PostHeaderIcon

УКРАЇНА
Снігурівська міська рада Миколаївської області

6 скликання
ІХ сесія

РІШЕННЯ

Від 19 квітня 2011 року № 7
Про прийняття проекту рішення
“Про встановлення ставок
фіксованого податку в м. Снігурівка”.

Відповідно до п. 24 ч.1 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Декрету Кабінету Міністрів України № 13-92 від 26.12.1992р. “Про прибутковий податок з громадян”, з метою поповнення бюджету Снігурівської міської ради, в зв’язку із суттєвим зростанням індексу інфляції за 2007-2010 роки, міська рада

Вирішила:

1. Прийняти проект рішення “Про встановлення ставок фіксованого податку в м. Снігурівка” (додається).
2. Виконавчому апарату міської ради забезпечити оприлюднення проекту рішення “Про встановлення ставок фіксованого податку в м. Снігурівка” з метою одержання зауважень і пропозицій від населення м. Снігурівка, шляхом розміщення на інформаційних щитах міської ради.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань земельних ресурсів, охорони навколишнього середовища, торгового та побутового обслуговування, транспорту та звۥязку.

Міський голова О.А. Ларченко

ПРОЕКТ

Снігурівська міська рада Миколаївської області

6 скликання
ІХ сесія

РІШЕННЯ

Від 2011 року №
Про встановлення ставок
фіксованого податку в
м. Снігурівка.

Відповідно до п. 24 ч.1 ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Декрету Кабінету Міністрів України № 13-92 від 26.12.1992р. “Про прибутковий податок з громадян”, з метою поповнення бюджету Снігурівської міської ради, в зв’язку із суттєвим зростанням індексу інфляції за 2007-2010 роки, міська рада

Вирішила:

1.Встановити ставки фіксованого податку для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, що здійснюють торгівельну діяльність на території міста Снігурівка:
роздрібна торгівля м’ясом, м’ясопродуктами, ковбасними виробами, рибою – 85 грн. за календарний місяць;
роздрібна торгівля овочами та фруктами – 65 грн. за календарний місяць;
роздрібна торгівля олією, крупами та іншими продовольчими товарами – 70 грн. за календарний місяць;
роздрібна торгівля кормами для тварин – 68 грн. за календарний місяць;
роздрібна торгівля молодняком тварин, птицею – 70 грн. за календарний місяць;
роздрібна торгівля одягом, взуттям, килимовими виробами, капелюхами – 80 грн. за календарний місяць;
роздрібна торгівля побутовою технікою – 80 грн. за календарний місяць;
роздрібна торгівля побутовою хімією, лаками та фарбами – 80 грн. за календарний місяць;
роздрібна торгівля галантереєю, парфумами, сумками, карнизами, тюллю – 80 грн. за календарний місяць;
роздрібна торгівля запчастинами, сантехнікою та будівельними матеріалами – 80 грн. за календарний місяць;
роздрібна торгівля книгами та канцелярськими товарами – 60 грн. за календарний місяць;
торгівля молоком та молочними продуктами – 45 грн. за календарний місяць;
інша роздрібна торгівля – 50 грн. за календарний місяць.

2. Вважати таким, що втратило чинність рішення № 42 XII позачергової сесії Снігурівської міської ради 5 скликання від 14.02.2007 року “Про встановлення ставок фіксованого податку в м. Снігурівка”.
3. Рішення “Про встановлення ставок фіксованого податку в м. Снігурівка” вступає в силу з __________________.

Міський голова О.А.Ларченко


 

Аналіз впливу регуляторного акта
“Про встановлення ставок фіксованого податку в м. Снігурівка”

Рішення міської ради “Про встановлення ставок фіксованого податку в м. Снігурівка” розроблено міською радою згідно класифікації видів економічної діяльності, затвердженої Держстандартом України від 22.10.1996 року № 441 та Закону України „Про внесення змін і доповнень в Декрет КМУ „Про прибутковий податок з громадян” від 13.02.98 р. №129/98-ВР.
1. Визначення та аналіз проблеми, яку буде розв’язано шляхом державного регулювання
Нормою Указу №727/98 установлено межі ставок єдиного податку, а види підприємницької діяльності, на які встановлюються ці ставки та розмір ставок обирає місцева рада. Вона самостійно вирішує питання встановлення розмірів ставок єдиного податку на той, чи інший вид діяльності залежно від рівня економічної значимості кожного виду економічної діяльності, для розвитку свого регіону та його специфіки. СПД – фізичні особи не мають права застосовувати спрощену систему оподаткування у разі, якщо на вид діяльності, обраний платником, місцевою радою не встановлено ставки єдиного податку, а податковий орган, відповідно, не має підстав для видачі Свідоцтва про сплату єдиного податку СПД.
Відповідно ст.3 Закону України «Про систему оподаткування» до компетенції міських рад відносяться повноваження по встановленню і скасуванню податків і зборів, а також пільг їх платникам.
2. Ціль державного регулювання
Встановлення ставок фіксованого податку для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють діяльність без створення юридичної особи у відповідності до норм Указу №727/98 „ Про спрощену систему оподаткування , обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва ”, згідно класифікації видів економічної діяльності та Закону України „Про внесення змін і доповнень в Декрет КМУ „Про прибутковий податок з громадян” від 13.02.98 р. №129/98-ВР.
3. Альтернативні способи досягнення встановлених цілей
Альтернативних способів досягнення встановленої мети немає (регуляторний акт розроблено згідно класифікації видів економічної діяльності, затвердженої Держстандартом України від 22.10.1996 року № 441 та Закону України „Про внесення змін і доповнень в Декрет КМУ „Про прибутковий податок з громадян” від 13.02.98 р. №129/98-ВР, який вступив в дію з 7 квітня 1998 року).
4. Механізм, який пропонується застосувати для роз’яснення проблеми, і відповідні заходи
Представлений проект регуляторного акта передбачає:
– встановлення та затвердження ставок фіксованого податку, визначених в межах граничних розмірів ставок не менше 20 грн. та не більше 100 грн. за календарний місяць.
Дія акту поширюється на території Снігурівської міської ради .
5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акту
Ставки фіксованого податку встановлені з врахуванням територіального розміщення місця торгівлі.
При затвердженні ставок фіксованого податку згідно класифікатора СПД має можливість сплачувати щомісячну ставку в залежності від класу чи підкласу виду діяльності, що дає змогу конкретизувати ставку фіксованого податку. Крім цього, нові ставки розширили види економічної діяльності та дають змогу, ставку податку по інших видах діяльності конкретизувати на окремі види діяльності , і відповідно до цього йде нарахування фіксованого податку не взагалі за розділ (вид) підприємницької діяльності згідно КВЕД, а конкретно за певний вид діяльності.
6. Очікувані результати прийняття акту
Однією з переваг переходу приватного підприємця до сплати фіксованого податку являється звільнення від сплати декількох податків та зборів, в першу чергу – від сплати ним прибуткового податку з прибутку, отриманого від підприємницької діяльності, по якій сплачується фіксований податок.
Розширення ставок фіксованого податку згідно класифікації видів економічної діяльності (КВЕД) дасть можливість конкретно визначити вид діяльності, яким бажає займатися підприємець та упорядкувати звітність відповідно до діяльності, якою вони займаються.
7. Строк чинності регуляторного акту
Регуляторний акт буде діяти до внесення змін у податкове законодавство
8. Показники результативності акту
Впровадження регуляторного акту дає змогу:
– для СПД – широкий вибір видів економічної діяльності та конкретний розмір ставки податку;
– для органів влади – можливість легалізації підприємницької діяльності та наповнення міського бюджету;
– для контролюючих органів – розширення бази оподаткування, плідної співпраці з СПД та прозорість в підприємницькій діяльності.
9. Заходи, за допомогою яких здійснюється відстеження результативності акту
Строк проведення повторного відстеження результативності акта 1- й рік з моменту набрання чинності рішення.

Перший заступник міського голови О.М. Катков

Коментування вимкнено.

© Garant Service

Яндекс.Метрика